Adresa tvrtke
Djelatnost
Korisnici
Politika kvalitete
|
|
Usmjerenost na potrebe kupca i zadovoljstvo kupca izvr?enim poslom najva?nije su vrijednosti prema kojima Zagreb signal mjeri i odre?uje svoju ukupnu uspje?nost.
Da bismo postizali, odr?avali i osna?ivali te vrijednosti, trajno se obvezujemo:
- zapo?ljavati stru?no i ambiciozno osoblje koje ?e imati mogu?nosti i obveze stalno se razvijati i usavr?avati
- pribavljati najsuvremenije informati?ke i komunikacijske resurse te osiguravati infrastrukturu i okru?enje za ugodan rad
- pomo?i kupcima u odre?ivanju optimalnih i cjelovitih rje?enja
- razvijati proizvode i rje?enja koja ?e biti u?inkovitija od postoje?ih
- izra?ivati projekte koji u cijelosti podr?avaju zahtjeve i potrebe kupaca, pritom vode?i ra?una o izvedivosti projekta
- postizati kvalitetu koja ?e poticati kupce da nas ponovno izaberu kao partnera
- primjenjivati i pobolj?avati u?inkovitost procesa i sustava upravljanja kvalitetom temeljenog na zahtjevima me?unarodne norme ISO 9001 i te?iti nadila?enju razine tih zahtjeva
- postavljati si ambiciozne, mjerljive i ostvarive ciljeve kvalitete.
Certifikat ISO 9001 - SIQ
|
|